reklama

Taký obyčajný víkend

Po namáhavých 3 týždňoch na Slovensku som sa strašne tešila na úplne obyčajný víkend s Petrom v Singapure. Naše víkendy sú obyčajne neobyčajné. Už dávno sme sa dohodli, že v sobotu pomáhamé iným a nedeľa je náš rodinný deň, kedy oddychujeme spolu. A funguje to super. Čo to znamená?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Peter a ja v HongKongu.
Peter a ja v HongKongu. 

Každú sobotu ráno chodievame spolu s Petrom do väznice a na túto som sa špeciálne tešila, pretože mi to normálne chýbalo. Čo bolo ešte viac super, my sme chýbali chlapcom vo väznici a strašne sa tešili aj oni na nás. A tak kým Peter trénoval, ja som chlapcom rozprávala o Slovensku a o našom výlete. Lepších poslucháčov nenájdete :o). Prekvapila ma len jedna otázka, ktorú som dostala. Ževraj, čo je nové vo svete, čo je teraz v trende, čo každého zaujíma .....a tak. Nuž veru som mala problém odpovedať na túto otázku. Zrazu, akokeby som ani nežila. Vedela som, čo je nové v mojom živote ale vo všeobecnosti ..hmmm :o) tak som im rozprávala o tom, ako sme z Viedne leteli Qatar airways a s nami na palube boli fešáci Japonci, ktorí leteli do Doha na olympijské hry. V rámci našej návštevy som sa podozvedela mnoho ďalších zaujímavých vecí a od jedného kámoša som dokonca dostala radu o tom, do ktorých fondov sa oplatí investovať :o). Mimochodom, ten o 50 dní ide von, tak sme vymýšľali vianočno-rozlúčkovú pesničku, keďže nám bude všetkým chýbať. Ten istý kámoš je mojim skvelým poradcom na to, aké knihy čítať z oblasti biznisu, ak sa chcem zlepšovať. Je strašne inteligentný a veľmi si jeho názory cením. Práve on, mi predstavil aj ostatných väzňov, od ktorých sa on sám veľa učí - majú odborníkov na filozofiu, náboženstvo, biznis, financie - naozaj úžastné. Nedalo sa mi neopýtať už po stýkrát, ako sa takí ľudia ocitli vo väzení. Mnohí z nich len úprimne priznávajú, že niekde urobili chybu a berú to tak. V každom prípade, sú naše sobotné doobedia v celku úžasné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po väzení ideme väčšinou niekde spolu na obed. Jedlo je naším najväčším problémom. Je ťažké vymyslieť niečo, čo by nám chutilo obom, spájalo v sebe niečo chutné, zdravé a ešte aj za normálnu cenu (keďže väčšinou nevaríme) a tak sa často "hádame" o tom čo budeme jesť a kde. Dnes sme vymysleli pizzu a šalát a bol to super výber. Teda, Peter jedol pizzu a ja šalát a až neskôr si Peter uvedomil akú chybu urobil.

V soboty poobede chodievame behať popri Kallang river of nášho domu až k Esplanade, čo je tam a späť asi 8km a Peter tú pizzu teda len tak tak predýchaval :o).

Pred behaním sme ešte prešli spústu obchodov (zlatníctiev, či klenotov či ako sa tie obchody volajú). Hľadali sme snubný prsteň. Strašná sranda, Peter sa v hľadaní vyžíval viac ako ja, ja som len pekne skúšala. Môj prvý choice stál v prepočte na naše asi SKK300,000 na čom sme sa spoločne zasmiali a hľadali ďalej. Myslím, že sme našli víťaza. Podotýkam, nie je ľahké nájsť vkusný a praktický prsteň pre človeka ako ja, ktorý sa bojí, že ho buď zničí alebo stratí a väčšinou žiadne prstene nenosí, maximálne drôtené.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak taká bola naša obyčajná sobota. Prstene nekupujeme každú sobotu, to bolo iné, ale v podstate je to zhruba na túto nôtu a keď kámoš konečne rozbehne portál, kde bude dávať rady na zaujímavé randenie v Singapure cez víkendy, tak snáď budeme aj viac randiť, lebo momentálne je byť kreatívny v Singapure dosť ťažké. A tak väčšinou skončíme v sobotu večer s pivom v kine alebo s pivom doma a pozeráme naše obľúbené filmy - včera to bol film "Down with love". Veľmi odporúčam, skvelá komédia.

No a nedele sú naše rodinné dni. Venujeme sa len sami sebe a ešte tak maximálne domácnosti a rodinnému biznisu :o). Začíname súťažou, kto vydrží dlhšie v posteli. Ja to vždy vyhrám a spím ako bábätko až do obeda. Dnes ma zobudilo vzrušenie v bruchu, lebo som v duchu držala palce kámošom, čo dnes behali singapurský maratón. A keď som sa ja budila, oni dobehávali 42hý kilometer :o). Som na nich všetkých taká hrdá a nebyť výletu na Slovensko, behala by som s nimi - teda aspoň pol maratón, ale nevadí, nabudúce už určite.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom sme mali romantické rodinné raňajky - jogurt s jablkom a potom kým Tink pracoval na našom novom rodinnom portále :o) ja som vysávala a žehlila - moje skoro najobľúbenejšie aktivity :o). Samozrejme ako super fanda som si nenechala ujsť TV a info z Doha a potom obedík v lokálnom food courte so super nápojom z cukrovej repy a kým Peter číta, ja píšem blog. A tak nejako oddychovačno lenivo dokončíme našu rodinnú nedeľu a plní novej energie sa vrhneme do roboty zajtra ráno. Niet nad rodinné nedele.

Daša Alexyová

Daša Alexyová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovenka (rozumej národnosť a nie pohlavie), ktorá je hrdá na to, že je Slovenka a ktorá rada chodí kade tade po svete, aby mohla o Slovensku a Slovákoch ľuďom hovoriť. Zoznam autorových rubrík:  SingapurMalajziaNextLogicSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu