reklama

Frustrácia moja denná

Stále dúfam, že sa raz všetky moje frustrácie premenia na úpne ľahko realizovateľné bežné veci. V každom prípade teraz sú to len frustrácie. Neviem, či je to náhoda alebo fakt, ale väčšina mojich frustrácii súvisi s mojou neustálou snahou propagovať Slovensko a robiť mu dobre....Lenže ono si nechce dať robiť dobre (podobne ako mnoho ľudí inak...tip nepomáhajte tým, ktorí pomoc nechcú, Pramenia z toho existenčné frustrácie a niektorí ľudia proste len trpieť chcú a podľa mňa si to teda aj zaslúžia). Dnešná frustrácia súvisi s našou plánovanou biznis misiou na Slovensko. Konečne po mnohých snahách sa zdá, že sa nám podarilo všetko dať dokopy a na Slovensko príde prvá singapurská delegácia stretnúť slovenských podnikateľov. Či ale medzi ázijskou delegáciou budú aj Indickí podnikatelia žijúci s trvalým pobytom v Singapure je otázne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bola to moja nočná mora od začiatku a asi som aj dúfala, aby žiaden Ind neprejavil záujem lebo už som v živote vybavovala pár víz na Slovensko pre ľudí z "problémových" krajín a nikdy to nebola sranda (môj rekord je 6 mesiacov pre prakťoša z Kene). Nuž ale nakoniec sa nám predsa len do misie prihlásilo pár renomovaných Indov, ktorí dlhé roky vlastnia a riadia svoje biznisy po celom svete a žijú v Singapure a tak sa celá frustrácia začala.

V skratke - podnikateľ nepodnikateľ, trvalý pobyt v Singapure a Kanade a ešte aj Schnegenské víza - nič nie je dosť na to, aby Ind mohol prísť s podnikateľskými účelmi na Slovensko. Teraz hovoríme o tom, že získať už len trvalý pobyt v Singapure je dlhodobý proces, pretože Singapur si tiež do krajiny nepustí len tak niekoho, nehovoriac o požiadavkách na schengenské víza, kde Vás skontrolujú od hlavy po päty..nič nepomáha a každý musí ísť OSOBNE do Jakarty, pretože v Singapure nemáme ambasádu a nestačia mu na víza dokumenty čo stačia na schengenské víza, je potrebné mať aj pozvánku zo Slovenska overenú cudzineckou políciou PLUS je potrebné zaplatiť bezpečnostnú kauciu USD1,000, ak by sa niečo stalo. Ja vlastne neviem, čo z toho všetkého je najhoršie, ale viem, že ČR - SR: 1 - 0 opäť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ČR nevyžaduje víza na tranzit do 5 dní, ak máte schengenské víza, ambasáda je v Singapure a keďže máme biznis fórum aj v Prahe, zdá sa, že tam aj ostanú nejaké tie investície. Je to smola, lebo množstvo z tých podnikateľov je fakt významných a proces ich získania nebol jednoduchý. Neviem povedať, či nakoniec niečo investujú alebo nie, ale v každom prípade sme sa ukrátili o možnosť.

Hold vzdávam len našej slovenskej ambasáde v Jakarte, ktorá strašne chcela vychádzať v ústrety, ale sú žiaľ veci, ktoré legálne urobiť jednoducho nemôžu a tomu ja rozumiem. Zdá sa, že ďalšie misie budeme organizovať radšej až neskôr, keď už na to bude Slovensko pripravené.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

p.s: Tu ma už napadá len jedna vec - poznám Inda, čo si vzal Slovenku za ženu a aj tak sa na Slovensko nemôže dostať a to nie je žiaden fake manželstvo, je profesionál pracujúci pre IT firmu a chcel ísť len pozrieť rodinu ženy (tiež má víza v Singapure) a nie nejde to....čo ma naše Slovensko také vzácne, že si to chránime ako oko v hlave a za žiadnu cenu neukážeme Indom (keď oni nás v ich krajine trošku dôležitejšej ako je ta naša otvorene a vrúcne vítajú a dávajú nám víza dokonca zadarmo)

Daša Alexyová

Daša Alexyová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovenka (rozumej národnosť a nie pohlavie), ktorá je hrdá na to, že je Slovenka a ktorá rada chodí kade tade po svete, aby mohla o Slovensku a Slovákoch ľuďom hovoriť. Zoznam autorových rubrík:  SingapurMalajziaNextLogicSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu