reklama

Slovák a či Slovenka

Len taká dnešná bleskovka, lebo mi to už dlhšie nedá. V popise o autorovi blogu som mala popis, že som Slovák, ktorý je hrdý na to, že je Slovák....atď. a keďže som už dostala spústu komentov a otázok na to, prečo píšem v mužskom rode, tak som to dnes vzdala a prepísala na Slovenku. V každom prípade len jedno vysvetlenie, nehanbím sa za to, že som ženského pohlavia, práve naopak ale ani to nijako extrémne nevyzdvihujem. Pod Slovák som skôr myslela slovak (z angličtiny) kde je to jedno, či je to mužského alebo ženského pohlavia...proste národnosť slovenská, nič týkajúce sa pohlavia....ale aby som to nechala tak a mňa nechali tak a aby som neprovokovala, tak sa týmto mením oficiálne na Slovenku :o)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Som Slovenka Dáša a mám problém s identitou, lebo v skutočnosti sa volám Dagmar, lenže to meno z duše neznášam a nikdy ma tak nikto nevolal a tak mi všetci blahoželajú na meniny 10. januára a nie 20. decembra alebo v lepšom prípade rovno v oba dni :o) a v Ázii sa musím volať Dasha lebo mekčene tu nepoznajú a Dagmar Alexyová tu nikto nevysloví. Takže Dáša alebo Dasha, Slovák a či Slovenka, som proste človek a kto som nedefinuje ani moje meno a ani moje pohlavie ale moje neskutočne zlé a dobré vlastnosti :o) ale to je už iná story.

Daša Alexyová

Daša Alexyová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovenka (rozumej národnosť a nie pohlavie), ktorá je hrdá na to, že je Slovenka a ktorá rada chodí kade tade po svete, aby mohla o Slovensku a Slovákoch ľuďom hovoriť. Zoznam autorových rubrík:  SingapurMalajziaNextLogicSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu