reklama

Vianoce v Singapure

Tak toto boli naše prvé Vianoce v Singapure a boli super. Napriek neustálym dažďom, ktorými vrcholí obdobie dažďov, sme mali Vianoce ako sa patrí a zistili sme ako Singapurčania oslavujú Vianoce. V sobotu pred Vianocami sme tradične navštívili väznicu a tam začalo moje čaro Vianoc, ktoré sa potom nieslo ďalej a Vianoce mali takú inú zvláštnu príchuť. Samozrejme doma nechýbala kapustnica, môj super zemiakový šalát, čo je asi jediná vec, ktorú viem ukuchtiť a Peťove ostatné dobroty ako ryby a medové rezy a Tsing Tao pivo :o).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prečo mi Vianoce začali už v sobotu? Lebo sa mi super podarilo dať chlapcom z basy vianočný darček. Berúc do úvahy, že sa im nemôže nič doniesť som to vymyslela inak a doniesla im pár ľudí, s ktorými sa mohli porozprávať o veciach, ktoré ich najviac zaujímajú a v tomto prípade to boli dve dizajnérky. Takže v skutočnosti som sa ja v base nudila, lebo chlapci sedeli okolo grafických dizajnérok a tešili sa, že sa môžu niečo naučiť od odborníkov. Napriek tomu si mnohí samorejme nenechali príležitosť nám zaželať Veselé Vianoce a mnohí z nich boli takí milo emocionálni. Keď mi jeden úplne tak zúfalo povedal, že už tretí rok bude tráviť Vianoce tam, tak som sa skoro rozplakala a jediné čo ma napadlo bolo hneď ďalší deň ísť do kostola a modliť sa za nich, aby už v živote nerobili chyby, ktoré ich tam priviedli. To teda nie je tradičná Dáša :o).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po väznici sme išli na vianočné nákupy a Singapurčania tí snáď nikdy nakupovať neprestanú takže ako vždy ich bolo všade plno. V sobotu večer sme ešte v správach videli, že na hlavnej ulici v centre mesta je kopec ozdôb a osláv a dokonca tam sneží, tak sme sa rozhodli sa tam ísť v nedeľu večer pozrieť. Mimochodom, čo sa týka ozdôb a vianočnej nálady, napriek tomu, že tu nie je veľa katolíkov a uznavačov Vianoc, boli v Singapure super výzdoby a vianočné stromčeky už od konca Novembra a všade vyhrávali koledy.V každom prípade to hlavne všetci využili na poskytovanie vianočných zliav a ľudia im na to naleteli a všade sa nakupovalo a nakupovalo a teraz už začínajú zľavy na Čínsky Nový Rok :o). Zaujímavé je, že zopár Singapurčanov, čo ich poznám sa vyjadrili, že ako sviatok sa im oveľa viac páčia Vianoce ako Čínsky Nový Rok. Ten priam niektorí neznášajú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na Štedrý Večer sme sa teda vybrali aj do ulíc, chceli sme vidieť ten sneh, ktorý sypali na ľudí na hlavnom námestí alebo skôr ulici, ale urobili sme dosť veľkú chybu. Všade bolo toľko ľudí, že sa sledovanie Betlehemu na kolesách a zážitok zo snehu v Singapure premenil na nočnú moru, tlačenicu a kopec nervov a tak sme radšej z mesta utekali do kľudu a pokoja nášho bytu a tešili sa z orieškov a činsko-českého piva.

A na druhý deň sme už opäť pracovali.

Daša Alexyová

Daša Alexyová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovenka (rozumej národnosť a nie pohlavie), ktorá je hrdá na to, že je Slovenka a ktorá rada chodí kade tade po svete, aby mohla o Slovensku a Slovákoch ľuďom hovoriť. Zoznam autorových rubrík:  SingapurMalajziaNextLogicSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu