reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daša Alexyová

Daša Alexyová

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovenka (rozumej národnosť a nie pohlavie), ktorá je hrdá na to, že je Slovenka a ktorá rada chodí kade tade po svete, aby mohla o Slovensku a Slovákoch ľuďom hovoriť. Zoznam autorových rubrík:  SingapurMalajziaNextLogicSúkromnéNezaradené

reklama

Malajzia

Ako sa začal náš Rok prasačí...

Daša Alexyová

Ako sa začal náš Rok prasačí...

Práve je Čínsky Nový Rok a podľa čínskeho kalendára začal rok prasaťa, ktorý bude hojný, takže sa všetci budeme mať ako prasatá v žite :o). Ako lepšie začínať taký rok ako čínskou diétou zvanou jedz a pi, až kým nevyzeráš ako malé prasiatko. My sme končili rok psa v sobotu dvoma parties - najprv indickou u mojej kámošky Jas, kde sme už na obed pili vodku a pivo a jedli chapati a iné indické dobroty (pizza s chilli a tak :o)) a večer zasa slovenskou party na dome u Slovenky Janky, ktorá nám tiež pripravila hody. Sobota bola super. Kým sme sa my zabávali na re-union Slovákov v Singapure, Čínania sa zabávali na re-union ich rodín a na polnoc začal Čínsky Nový Rok.

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 031x
  • 0
Vo väzení, tentokrát v Singapure

Daša Alexyová

Vo väzení, tentokrát v Singapure

Stále som strašne túžila navštíviť basu v Singapure - teda táto inštitúcia si také slovo nezaslúži. Je to skôr také pravé nápravno výchovné zariadenie s veľmi dobrou ochranou, kde občas (často) bičujú väzňov a tých menej šťastných aj vešajú. Po tom, ako som v Singapure zažila popravu Austrálčana, ktorý pašoval drogy, som sa am chcela ísť veľmi pozrieť a túto sobotu sa mi naskytla príležitosť. Nič som neukradla, ani s mariškou ma nechytili (za to sa tu chodí do basy na 2 - 4 roky mimochodom), len sme sa s našou firmou zapojili do programu, ktorý sa volá SCORE. SCORE je veľmi obdivuhodná iniciatíva singapurskej vlády, ktorá nezabudá ani na vzdelávanie a zmyslupný život väžňov, aby ich naozaj prevychovali na občanov hodných Singapuru (takých, ktorí ani žuvačku nevypľujú na zem - za čo je tu pokuta SKK10,000).

  • 21. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 106x
  • 13
Počítač za ochranu.

Daša Alexyová

Počítač za ochranu.

Po pár týždňoch v Singapure sme sa vrátili do nášho officu v Malajzii, kde nás zamestnanec vítal s novinkami, čo sa stalo počas čínskeho nového roka. Nič moc sa nestalo, ale jedna vec mi utkvela v pamäti a keďže sa miestami podobá slovenským zlozvykom a obyčajom, tak ju spomeniem.

  • 11. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 479x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu